Databáza všetkých obchodných partnerov, riadenie vzájomnej komunikácie, história spoločných projektov, plánovanie budúcich vzťahov.
Vyskúšať zdarmaAk poznáte potreby svojich klientov, môžete lepšie plánovať zamestnanosť a využitie pracovnej sily vo svojej firme.
Zaznamenajte si do RECRU všetko, čo potrebujete vedieť o svojich klientoch – kontakty, zameranie, potreby, plány, požiadavky a spoľahlivosť.
Začnite hneď a nečakajte. Využite bezplatnú skúšobnú verziu a zoznámte sa s RECRU, ktoré je nabité funkciami.
Vyskúšať terazZoznam všetkých, s ktorými ste pracovali alebo pracujete – zamestnanci, uchádzači o prácu, potenciálne zaujímaví kandidáti, klienti aj dodávatelia.
Vytvorte si vlastné výberové konanie. Nastavte si potrebné parametre a požiadavky. Priamo v RECRU manažujte a sledujte postup jednotlivých uchádzačov.
Využite štandardné štatistické moduly. V prípade potreby vám na mieru vytvoríme špecifické prehľady. Sledujte počty uchádzačov aj aktivitu recruiterov.
Koordinačný prostriedok pre celý tím. Spolupráca celej organizácie je základom fungujúceho systému. Majte prehľad o svojom pracovnom čase.
E-mail, telefonáty, SMS, hromadný mailing, Skype, chat, sociálne siete – vďaka RECRU komunikujete na jednom mieste. Jednoducho vytvárate šablóny.
Vytvorte si vlastné testy pre uchádzačov a zamestnancov alebo využite externé psychodiagnostické testy.
Nástenka firemných oznámení a knižnica všetkých vyhlášok, manuálov, postupov a ďalších interných informácií.
Knižnica dokumentov, tvorba vlastných šablón.
Naše hodnotenie na porovnávacích portáloch.
Medzi používateľov RECRU patria aj: